vineri, 27 mai 2022

Vasile Dîncu sociologul-ministru al Armatei a explicat că e complet prostănac

  • „FCSB, ca să joace în Ghencea, trebuia să încerce să facă o cerere la Minister, care ar fi însemnat o hotărâre de Guvern, pentru că Steaua este o unitate militară, fiind proprietatea Ministerului Apărării
  • „Am câteva echipe cu care țin. Prima și cea mai veche iubire a mea este, din păcate, un eșec fotbalistic în acest moment, Dinamo București. Evident că iubesc echipa din Bistrița, Gloria Bistrița, pentru că acolo m-am născut, dar și echipele din Cluj. Am fost mai apropiat de echipa CFR Cluj..."
Mi-a fost imposibil să nu râd cu toti dinții cand am citit ce aberații a emanat acest sociolog-pseudo-ministru al Apărării care a reușit să se faca de râs total afirmând senin că Steaua este o unitate militară și m-am întrebat imediat cam ce grade au jucătorii, căci pe vremea lui Valentin Ceaușescu unii ajunseseră colonei 😂
Și atunci, cum procedezi mă plăvănaș varză de Cluj ca să privatizezi o bucată dintr-o unitate militară NATO , o scoți la licitație pe SEAP ? 
Altfel în sinceritatea lui hazlie, desi involuntară, a spus ce știa demult toată lumea : că e foarte apropiat implicat la CFR Cluj. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu