luni, 19 octombrie 2020

Păcatele părinților se răsfrâng asupra copiilor ? Cazul vechiului PSD-ist Rafila Alexandru

“Sunt afectat emoțional, nu văd unde este vina mea (…) Nu încerc să îi găsesc nicio scuză, nu există nicio scuză pentru apartenența la Securitate“ - Dr. Rafila Alexandru candidat PSD , fiul tortionarului Rafila Alexandru sef al  Securității Arad între 1948 și 1949.
 
 

 

In primul rand subliniez ca trecutul lui Rafila plin de pacate PSD-iste  era binecunoscut, un rezumat cititi aici 


Totusi, chiar nu cred ca era nevoie ca Rafila Alexandru, fiul tatalui sau,  sa raspunda pentru crimele  tatalui  participant zelos la teroarea din anii '45- '50,  oricum discutia despre păcatele părinților care se răsfrâng asupra copiilor  ar fi prea lunga si nici macar religia nu ofera un raspuns foarte clar.  

Dar...de ce  oare a fost nevoie ca presa sa cerceteze familia Rafila pentru ca fiul sa recunoasca si sa regrete pacatele parintelui dar, mare atentie, fara sa fi  recunoscut crimele ci doar apartenenta tatalui la Securitate ?

Aici e buba fiindca make no mistake  

Eu, Domnul Dumnezeul tău, sunt un Dumnezeu zelos, care pedepsesc pe copii pentru vina părinţilor ce Mă urăsc pe Mine, până la al treilea şi al patrulea neam si Mă milostivesc până la al miilea neam către cei ce Mă iubesc şi păzesc poruncile Mele” (Iesirea 20, 5-6)

Altfel, daca PSD doreste ca peste eticheta "urmasi ai comunistilor" sa fie lipita cea de "urmasi ai tortionarilor Securitatii" it's ok with me : vor ramane aceleasi dejectii ale istoriei acum cu alte palarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu