luni, 12 octombrie 2020

Norvegia-Romania 4-0 : "Un popor întreg a suferit o umilință" ?

Nu-i acuz public pe jucători, dar mi-e foarte rușine de cei care au văzut această partidă. Un popor întreg a suferit o umilință. Nu am arătat absolut nimic (...) E greu de înțeles cum această echipă a Norvegiei a avut mai mare prospețime decât noi. Au avut o atitudine mai bună, mi-e greu să înțeleg asta (...) La meciul cu Austria mă gândesc doar la o limitare de scor, să nu pățim ce am pățit și în seara asta. - Radoi Mirel , antrenor

Statistic vorbind,  realitatea e alta

La trei zile după ce ne-a bătut fară mari probleme, Islanda a luat un 0-3 scurt de la Danemarca și Norvegia , după un 2-3 cu Serbia, ne-a desființat cu un 4-0 fară comentarii.

Simplu si clar : atat ne permite valoarea

Cât despre "umilința unui întreg popor" este vorba  mai degrabă doar despre prostia crâncenă a unei declarații la cald deoarece  eu m-am distrat excelent aseară văzând cum râde de Radoi & Co girată de Burleanu un jucător de minim 120 milioane de euro. 

E doar  diferența între valoarea demonstrată și mediocritatea totală...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu