marți, 13 octombrie 2020

Cadoul de ziua mea* : despărțirea de PNL

Voi explica cât se poate de scurt o decizie la care am reflectat destul in ultima vreme.

Unul din principiile mele a fost mereu "Nu-mi insulta inteligenta mințindu-ma în față" și am încercat să îl aplic în orice domeniu, y compris în alegerile politice.

Acum, problema a fost urmatoarea. Oricine își putea da seama încă de prin februarie-martie 2020, când pandemia era deja declarată pe plan mondial, că vaccinarea antigripală din toamnă va întâmpina probleme serioase din pricina lipsei ofertei de pe piață. Oricine gândea pe termen mediu...dar nu și ministrul PNL Tătaru Nelu alături de omniprezentul Arafat Raed

Drept pentru care imediat după 1 Septembrie cele extrem de puține doze de vaccin anti-gripal ajunse în România s-au împărțit, evident si normal,  în primul rand prin spitale & personalului medical, și total anormal bruma rămasă prin sistemul Pile-Cunoștințe-Relații prin medicii de familie și farmacii. Ca fapt divers, verificat personal , un medic de familie cu 3000 de abonați care ceruse 1000 de doze  a primit fix...10 ( zece ), ca alt fapt divers, famaciile au distribuit extrem de putinele vaccinuri primite numai pe sub mână, rudelor și / sau  cunoscuților. 

Catena, de exemplu, nici macar nu a mai facut liste și, pe surse, fetele mi-au spus chiar ieri că viitoarea tranșă va fi adusă în ianuarie 2021 si apropo, medicul de familie declarase exact la fel. Absolut nicio alta farmacie dintre zecile din zona ( Sensiblu, Dr Max,  Dona, Richter, etc ) nu l-au avut la vanzare, la raft.

Acum vine partea batjocoritoare  care m-a facut să iau decizia expusa : în acest răstimp, la fiecare apariție, cuplul Tătaru - Arafat a sfătuit constant populația să se ...vaccineze antigripal. Cu ce sa o faca sau unde  ? Habar nu am, întrebați-i voi fiindcă presa a înghițit cuminte aceste glume ieftine. În același răstimp garantul de la Cotroceni al guvernului PNL, președintele K.W. Iohannis, a parut sa ignore subiectul tăcând înțelept dar continuându-și atacurile la...PSD și sfătuindu-ne să...votăm la locale & parlamentarele din Decembrie.

Ori dați-mi voie să spun că de 20 de ani încoace, de cele mai multe ori cu răul ( nu e deloc o ironie ) PSD la putere, așa ceva nu s-a întâmplat dar acum de lipsa totală a vaccinurilor nu mai poate fi acuzată nici pandemia, nici PSD ci doar incompetenții de la putere

Drept pentru care refuz să accept să-mi fie insultat IQ și mă despart public de orice fel de simpatie sau menajament pentru cei de mai sus. Asta nu înseamnă că alții sunt mai buni ci că uzata expresie toți sunt la fel** este tristă , adevărată și reală.   

Adio PNL...

 

*   Explicația e simplă : întotdeauna în 14 Octombrie aveam deja făcut vaccinul antigripal.

**Toți sunt la fel = pe toți politicienii îi doare fix în cur de pulimea votantă 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu