joi, 3 septembrie 2020

Zdrențe și mahalagioaice de Voluntari : Dana Budeanu-Guțilă la Mihai Gâdea în Latrina 3 - Cum a făcut Firea 17 spitale și 300 de poduri

Fiindcă simțea nevoia unor limbi umede între bucile care probabil încă o mai ustură de la sârma extrasă, Firea și-a trimis mahalagioaica la pastorul Latrinei 3.




  • „Eu nu sunt PSD-istă, reveniți-vă, dar eu sunt cu Gabi. Eu sunt sora lui Gabi. Eu sunt de sânge cu Gabi
  • Femeia asta a făcut de-a rupt ! Bă, băiatule, nu există primar în istoria Bucureștiului care a făcut cât ea” 
  • “Știe cineva că a făcut 17 spitale, 300 de poduri…” 
  • Bărbați reali? Traian Băsescu e, dar restul ? Nicușor e bărbat ? Adică pe Nicușor îl votează bărbații ? Întreb și eu așa… 
  • N-am nimic cu el, e matematician, e na… Ce să facă, bă, băiatule, Nicușor? Că dacă-l pui aicea și-o pui pe Gabi lângă, murim. 
  • Eu în locul ei făceam nasol. Ea nu e așa. Nu știu cum a supraviețuit patru ani. Mai era un primar la Constanța pe care-l chema Mazăre...    
Si asa mai departe , cele 1001 de rahaturi dejectate de mahalagioaica Gutila-Budeanu in Latrina 3 sunt gasibile aici
Dar madam Gutila nu e PSD-ista, e doar fana puscariasului Mazare ? Ok, atunci bine...
Ce nu inteleg insa nici soldoveanca Gabi de Voluntari si nici sluga platita de PSD papagalul Gadea e ca fiecare iesire de genul acesteia, plus toate rahaturile sociopologice de la pieleni-palade-bubli sau chirieaci, nu fac nimic altceva decat sa indarjeasca electoratul advers si deci sa adauge la procentele lui Nicusor.
E simplu, prostanacilor : luati toate campaniile de prin 2004 incoace si gasiti un singur exemplu in care rahatii PSD sustinuti de Voiculescu si slugile lui din Latrina 3 sa castige ceva, orice.
Nastase, Ponta, Dancila, Dragnea...mai poftiti  ?
P.S.
Fix ca si in cele 1001 de poze afisate  pe instagram, pipita nu s-a putut abtine sa nu-si evidentieze dotarile cu o  rochita crapata pana sus. Atata poate si in fond viata e grea cand ai trecut de 40-si primaveri, MILF cu doua adolescente de crescut noroc, cu pensia alimentara a lui Budeanu.
Si apropo, crede careva ca pensionarii - 75% din publicul Latrinei lui Voiculescu -  sunt clientii care ii cumpara carpele ex-dizainarei creatoarei dottoresse de moda ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu