vineri, 11 septembrie 2020

Orice ar face Radu Banciu rămâne un cap-de-porc


„O văd pe Simona Halep la brațul lui Toni Iuruc... Ce ghinion am avut și aici! Ca neam mă refer. De ce nu a putut fata asta să fie iubita lui Gael Monfils ? Ca este îndrăgostit până peste urechi de Elina Svitolina, mai nasoală ca Simona Halep. Iat-o, strălucitoare în brațele unui nimeni ! Hai să fim serioși. Toni Iuruc... Nu te poate chema Simona Iuruc ! Rimează cu ciuruc! Sau ce? (...) O să spuneți că la ei e cu tradiție... Lasă-mă cu tradiția ! Am ajuns să joc la Roland Garros și Wimbledon, să câștig turnee de Grand Slam și eu stau cu «Ciuruc» ? Ce tradiții sunt astea, bă ?" 

Nu ai cum comenta aberatiile unui imbecil frustrat , un fel de  gunoi tembel esuat la B1,  pe care nu degeaba l-a numit  ( periodic )  Bombonel Nastase cap-de-porc




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu