luni, 7 septembrie 2020

Dialogul surzilor : Armand vs Tudorache sau moștenirea primarilor PSD


- Noi în 2016 am propus investiția în acest spital, iar în patru ani sunt doar niște hârtii și o machetă. Trebuie să ne bazăm pe lucruri realizate concret, nu pe promisiuni”- Armand Clotilde, USR-PNL
- De ce m-ar vota pe mine ? Pentru că am început ceva proiecte, câteva proiecte importante, pe care România nu le-a început. Le putem detalia - Tudorache Dan, PSD ( sursa

Discursul tipic al PSD, de altfel aplicabil si in cazul Pandele Firea : m-a votat lumea acum 4 ani, am multe proiecte din care am inceput cate ceva  de curand, fiindca venea campania, dar cei patru ani am facut fix nimic, asa ca mai votati-ma o data ca sa am un job...
Intrebarea pentru Firea ar fi tare simpla : sala polivalenta, patinoarul si spitalul promise in 2016 unde sunt
Caci tot pe hartie le avea ( si asa le-a lasat mostenire ) si Oprescu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu