vineri, 11 septembrie 2020

Porci PSD propuși de Firea : nea Mitică Corleone de la Ligă " Am trei pensii pentru că le merit. "

"Eu pe unde am fost am făcut câte ceva. Eu am concurat pentru Primăria Capitalei și am ieșit pe locul 3, cu Băsescu și cu Geoană. Eu, da, am trei pensii. Pentru că le merit . (...)Pe unde am fost am făcut stadioane, am promovat tineri, am făcut sediul Ligii, cel mai frumos din lume, nu din acestă țară



No comment.  Video cu porcul paranoic PCRisto-PRMisto-PSDisto-ceausist propus de Firea aici
Inca o data intreb : ce specimen de retardat va fi capabil sa voteze asemenea hahalere ? ( Despre conflictul de interese in care se va afla nea Corleone nu mai discut, mintea PSD nu rationeaza la asemenea chestii ) 
Habar nu am, vom afla pe 28 septembrie cati bucuresteni tembeli cu drept de vot exista...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu