duminică, 6 septembrie 2020

Moravuri în presa : Tolontan & Libertatea vs Păcuraru & Realitatea







Păcuraru: Băi, ciobane! Nu mi-e rușine nici c-am fost cioban, nici că am fost țăran, nu mi-e rușine, mă! Muncesc! Mă, nu te-am furat, nici nu te-am șantajat! (…)
- Ia vezi, barosane! Ce-a făcut Maricel Păcuraru? A fost șmecher, mă! A fost condamnat că a spălat niște bani!
 – Bă, banii mei, fac ce vreau! N-am fost ca Dracea, mă, să iau contracte… să dau contracte mari…
– Spălarea de bani înseamnă ce ? Cea mai gravă faptă, infracțiune financiară, economică. Dumneavoastră ați făcut-o. Domnul Maricel, sunteți prea jos!
– Și care e problema, mă? Te oftici? Că te-nvăț? Băi, respectă infractorii, mă! Cine nu e infractor în ziua de azi înseamnă că e prost! Nu are ce căuta în business! Cu infractorii ăștia, mă, plătesc avocați ca tine să vină să ne apere! Păi, dacă noi, infractorii, nu eram…!
 – Când îl vezi tu pe Maricel Păcuraru că semnează vreun articol, atunci stai de vorbă! Maricel Păcuraru e șmecher, mă, și are grijă și el să-și pună șoferi, cum v-ați pus și voi!



Totul e clar in mass-media damboviteana,  asa-i ?
Dar, vai, ce naspa, cata coruptie, ce nasoala e Realitatea Media ! Ei, ia sa fi fost postul asta de partea USR, alta mancare de peste era, este domnu' Tolo ? Caci de TVR, Antena 3 sau Romania TV si restul oficinelor mass-media apartinand PSD deontologul-anchetator de tabloid nu emite o vorbulita pe blog.
Ai legatura, Domozina, a fost unspe metri ?
P.S. 
Asta nu e vreo ancheta, e doar o metoda securistico-mafiota de reglare de conturi  folosita in conflictul dintre golanasi cu gulere albe care, dupa ce se inregistreaza,  trimit amicilor din presa "dovezile".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu