miercuri, 30 septembrie 2020

Prostia PSD devine paranoia : când pontănacul Viorel îi dă lecții țoapei care vrea renumărarea TUTUROR voturilor

"Mă voi întâlni cu Ciolacu și se va merge pe solicitarea să se renumere toate buletinele de vot la primar general, primar de sector, Consiliu General și Consilii Locale!"- Pandele Firea





Practic cretinismul PSD e perfect ilustrat de poza reclamatiei depuse de manutele lor la BEC dar sa ascultam ce ii explica pontanacul Viorel tuoapei supreme Pandele Firea

  • ...Experiența mea politică în PSD mi-a dovedit că întotdeauna loviturile au venit chiar din interior , chiar de la cei mai apropiați, chiar de la cei care îmi zâmbeau și îmi declarau public prietenia. Gabriela Firea e de prea mult timp în PSD că să nu fi învățat această regulă
  • Dincolo de declarațiile publice politicianiste sper că Firea știe foarte bine cine a “înjunghiat-o" cu premeditare chiar din PSD
  • Să dai vină pe PRO România sau pe Călin Popescu Tăriceanu chiar cu voturile noastre adunate tot pierdea  este doar o continuare a iluziilor și autoamagirilor care au dus la înfrângere!

Nu mai insist citandu-i pe fostii aliati Negoita sau Tariceanu, toapa asta paranoica si avida de putere nu mai merita pomenita fiind doar speriata de ceea ce se va gasi in acte la un viitor audit care va debuta imediat dupa preluarea Primariei, asa ca in PSD sau Voluntari  se cam aude zornaitul catuselor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu