sâmbătă, 11 iulie 2020

Sabotata Pinocchio Firea se face de râs zilnic : noul ei dușman imaginar, privatul care testează la mall, NU are avizul DSP

  • „Testarea în Capitală este blocată. Astăzi am și intervenit public cu un comunicat de presă și cerem explicații publice din partea Ministerului Sănătății de ce au blocat testarea din Capitală, dar permit testarea pe bani, în parcarea unui mall. Astăzi, aproape toată presa a publicat imagini despre testarea acceptată de Ministerul Sănătății în parcarea unui mall din Capitală. Este o testare pe bani..." - Pandele Firea 
  •  ”Nu, nu avem avizul de la DSP. Noi am construit întreg centrul cu ajutorul și cu normele celor de la DSP. Nu ne-au dat avizul, dar am decis să mergem mai departe și am contestat ordinul DSP. Avem un ordin de închidere, dar l-am contestat în instanță și acum așteptăm o soluție din partea instanței. (…) Eu am decis, deși acest ordin era executoriu, să nu închid acest centru de testare."- Mihail Lala, șeful clinicii care organizează testarea privată 



Prea cucernica maica Pandele-Firea pare a nu fi auzit de porunca "Sa nu minti" si raspandeste fake-news-urile intr-o bucurie la Latrina 3 si in online.
Altceva nu poate oferi dupa 4 ani de hibernare in care s-a ocupat doar de pomeni cu vouchere dar e tare mandra ca abia acum ar putea incepe constructiaa la Spitalul anuntat de vreo 4 ani.
Cand l-ar termina ? Peste vreo 20-30...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu