luni, 27 iulie 2020

Lasă-i să moară proști, acum și pe litoral : "Virusul nu are cum să se apropie de noi, bem bere încontinuu, ne hidratăm gâtul"


Am venit să ne relaxăm, să ne simțim bine, să ne distrăm. Pentru noi nu există pandemie. Virusul nu are cum să se apropie de noi. Bere încontinuu, trebuie să ne hidratăm gâtul, nu știti regulile ? Noi am citit regulamentul, bere încontinuu.
Nu îmi este teamă, nu mă gândesc la nimic, numai la distracție. De ce îți este frică nu scapi. Eu cred că nu este virusul asta

S-a inteles clar, da ? Virusul nu exista, sa ne distram cu bere, ce-o fi, o fi si asta e.
Pe urma vin 1001 de  vome politicianiste ( Ciolacu - Ponta - Barna - Tariceanu etc ) care le arunca zilnic  covidiotilor de mai sus 1001 de cretinisme si conspiratii.
Starile de urgenta / de alerta au fost abuzive, regulile de distanțare, carantina, izolarea și internarea obligatorie - de asemenea, însă bolnavii trebuie să poată fi tratați și aparatura necesară achiziționată în cantități mari, cine stie, poate cine scapa sa ii mai si voteze*...candva, nici ei nu stiu sigur cand.
Ce sa mai ceri acestei populatii indobitocite conduse de cativa politicieni descreierati ?
Nimic. Lasa-i sa moara prosti.

 * Momentan s-au razgandit si nu mai vor alegeri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu