miercuri, 29 iulie 2020

Să râdem cu informatorii Koroiu și Deleanu/H15 care mor de grija PSD

Am acceptat si am semnat un angajament avand doua nume conspirative. Am avut succesiv numele de cod H15 si Deleanu. Am primit si bani...SRS


„Opinia mea este că Marcel Ciolacu este o dronă, adică este un om al statului subteran, că există un blat între el și președintele Iohannis, poate și între el și Ludovic Orban, că el face jocurile PNL cu condiția să fie ajutat să ia președinția partidului.(...) Ceea ce nu știe Marcel Ciolacu, sau știe și neglijează, este că pe lângă opoziția lui Teodorovici, care este pe față, în interior mai sunt trei foști grei ai partidului, care sunt împotriva lui. Unul este Mitrea, altul este Hrebenciuc și altul este Dâncu... ( live aici


Lasand deoparte orice urma de misto,  e chiar nostim sa vezi doi ex-informatori expirati ai Securitatii, unul chiar un ex-puscarias,  mestecand aceleasi rahaturi cu perje despre statul paralel si victima lui preferata  PSD.
Fiindca na, se stie, cainele moare de drum lung si  prostii securistii batrani de grija altora...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu