vineri, 17 iulie 2020

S-a rupt lanțul de iubire : "Negoiță + Pandele Firea = 💔 Dar...când vor fi alegerile ?!?


Bucureștiul este un oraș blocat. Acest oraș se sufocă. Voi susține acel candidat care are șanse de a câștiga. Nu exclud susținerea lui Nicușor Dan sau ca noi să avem un candidat propriu sau să facem alianță cu cineva. Nu exclud susținerea lui Victor Ponta. Nu voi susține pe cineva care a dovedit ce poate face sau ce nu poate face (n.r. despre Gabriela Firea). O spun cu foarte mult regret. Sunt foarte dezamăgit. Sunt foarte trist. Eu am adus-o pe Gabriela Firea în politică. Eu i-am cedat locul de președinte al PSD Ilfov, eu i-am cedat locul de președinte al PSD București, eu i-am propus să candideze ca senatoare.” - Robert Negoiță

Problema e cu totul  alta, oricum cu-sau-fără Negoita, Firea va deveni istorie. Dar, eu unul nu cred in minciunile PSD-istilor, asa ca n-as paria un cent pe povestea e mai sus.
Problema reala e când fiindcă, așa cum arată acum situația pandemiei covid-19, e foarte posibil ca alegerile locale să fie amânate ( USR deja cer amânarea acestora,  având aceleași idei si  speranțe ca si PSD , anume ca  PNL să si erodeze procentele și mai mult )
Deci...când ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu