miercuri, 26 ianuarie 2022

Refuzați de toate numele "mari" , Burleanu & Stoichiță l-au prezentat pe Edward "Edi" Iordănescu

Dupa ce au fost refuzați pe rând de Gică Hagi, Răzvan Lucescu, Dan Petrescu, Ladislau Boloni, fiindu-le rușine să apară cu Mutu - un antrenor cu experiență zero, Burleanu cu Stoichiță au înghițit în sec și  l-au ales pe Edi Iordănescu care a trecut peste orice orgoliu.

"La echipa naținonală am capacitatea să pun în plan secund orice orgoliu, orice ambiție principală. Iar latura financiară aproape că nu a contat. Concentrarea mea a fost pentru discuțiile cu domnul președinte, cu domnul Stoichiță. Consider că sunt antrenori în momentul de față care au mulți ani înaintea mea, cu multe performanțe. Dar, când vine vorba despre valul tânăr, sunt unul dintre reprezentanții ei. Am parcurs etape firești, de la Liga 3, Liga 2, Liga 1, am o experiență și în străinătate"



Cu ce rezultate rămâne de văzut, personal cred că valoarea mediocră a jucătorilor români nu le-ar permite nici măcar unor Guardiola sau Klopp să facă minuni prea curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu