marți, 25 ianuarie 2022

Coza Nostra în fotbalul burlenesco - dâmbovițean

"Eu nu cred în coincidențe. În decurs de un an, vreau să iau cronologic faptele. La meciul cu Petrolul, de anul trecut, ziarele din Europa titrau că a fost primit cel mai penibil penalty de către o echipă românească, acordat de către Ionuț Coza Petrolului în minutul 88. La meciul cu Farul, din tur, tot Coza a fost delegat și Farul a primit un penalty care nu a fost, cum a spus și domnul Crăciunescu atunci, în minutul 86. Din închisoare, tatăl meu mă sună cu o zi înainte de meci să mă întrebe cine e arbitru la meci. Și tata zice că nu cumva să-l pună pe Coza. Și pe Coza l-au pus. Așa cum au existat și Bogaciu și Constantin și alți arbitri corupți, vă spun eu că și Coza e un arbitru corupt. Nu-mi trebuie dovezi! Poate să mă dea în judecată. Dacă acest arbitru, Coza, mai este delegat la vreun meci al nostru, voi face istorie cu acest arbitru și cu observatorul la meci"

Absolut nimic de comentat  la cele de mai sus, sunt total de acord că în fotbalul lui Burleanu există o mafie a arbitrajelor pe lângă care Cosa Nostra e un dulce copil. Cum adică sa trimiți la meciurile unei echipe mereu același arbitru Coza, tip care greșește constant împotriva ei ?!

Altfel, Naum Radu s-a dovedit de un penibil total.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu