vineri, 21 ianuarie 2022

Australian Open un circ ieftin despre covid-19

"Personal, nu mă testează nimeni acum pentru că tocmai am trecut prin coronavirus. Când am zburat în Australia, eram încă pozitiv, dar nivelul de covid SS, așa cum se numește, nu voi minți, a fost foarte scăzut și nu este periculos. Mi s-a permis să intru în țară. În plus, am petrecut mai mult de zece zile în carantină"- Rublev Andrey, cap de serie #6
Deci Djokovic care a ajuns in Australia sănătos a fost deportat fiindcă era o amenințare pentru sănătatea publică si Andrey Rublev a sosit infectat la Melbourne, iar acum nimeni nu-l mai testează pentru coronavirus ?!? 
Îndeajuns de minunat  încât sa nu mai dau doi bani pe Tennis Australia cu al lor Grand Slam organizat aiuristic si nici pe politicienii de doi lei ai acestei tari ciudate de la capatul lumii.

It's a wonderful day , zic organizatorii si de fapt chiar asa e  : ieri provincia Victoria a raportat doar vreo 20,000 cazuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu