sâmbătă, 8 ianuarie 2022

Cum a reușit Nick Kyrgyos să-mi schimbe total părerea despre el

"Novak Djokovic has helped us as well. During the bushfires he was supportive and helping us out. We are quick to forget, or the media is quick to forget, but are so quick to jump on things like this and completely forget that he has helped us." - Kyrgyos

Am scris de nenumărate ori că Nick este de departe cel mai talentat jucator al generației tinere, cam de la Năstase și McEnroe încoace n-am pomenit asemenea talent capabil să producă cu nonșalanță pe teren lovituri la care alții nici măcar nu visează toată viața.

Dar tot eu am scris de la fel de multe ori  că e un leneș și un excentric cu un caracter imposibil fiindcă multe luări de poziție din ultimii ani așa îl arătau. Nici cu cariera nu prea și-a bătut capul în ultima vreme, dar deh, vorba aia : brânză bună în burduf de caine. Și totuși...😏 


Chapeau bas și respect Nick Kyrgyos care a ales să fie OM, într-un moment în care toți haterii din tenis, inclusiv destui jucători cu pretenții, s-au repezit cu păreri care-mai-de-care mai aiuristice, Nick Kyrgyos nu a uitat că

“We need to have empathy. When we lose empathy, we lose our humanity.”
Cu fiecare zi care trece apar dovezi scrise că vinovații pentru aberanta situație din Melbourne și Australian Open au fost cu totul alții dar, iată, chiar cu marele pericol Nole ne-vaccinat și izolat, ce să vezi...
La asta să răspundă gogoșarul premier al provinciei Victoria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu