duminică, 9 ianuarie 2022

Prețuri și facturi la energie : de ce CamiOana Roman este doar o altă proastă

„Eu am o casă foarte mare şi noi suntem la a treia iarnă în această casă şi pot să compar. În primele două ierni, în decembrie, plăteam aici 700-800 lei, iar anul acesta, pe decembrie, factura a venit aproape 1.500 lei.." s-a plans madama Roman la Latrina 3
Sigur ca s-ar pune problema de ce avea nevoie de "o casă foarte mare", mai precis o vilă în Pipera, nu încăpeau 3 persoane într-una normală ? Dar dacă a avut 160 mii euro pentru vila în care sta cu maică-sa și un copil, e în regula, problema ei.
Totuși în legătură cu factura la gaze, alta este faza mișto, cui i s-a datorat trebușoara ? 

„La finalul mailului, într-un colţ foarte mic scria mic că îmi trimit un nou contract pe care trebuie să îl aprob prin semnare directă şi dacă nu le răspund într-un termen anume, consideră că pot să schimbe contractul aşa cum doresc ei. Eu nu am văzut acea notificare, era undeva în josul mailului şi m-am trezit că ei mi-au schimbat contractul şi au dublat preţul” - Oana Roman
Simplu, prostia se plătește. Punct. 
Altfel, ca fapt divers despre energie, cum unii mai amărășteni și fără fițe am fost atenți la contracte, ultima  factura ENEL s-a micșorat vizibil ( aproximativ la acelasi consum am plătit 112 acum un an și 75 ieri ), sigur că nu am castigat vreo avere dar orișicât, măcar aici guvernul și-a onorat promisiunea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu