duminică, 26 decembrie 2021

Noica & Papa Francisco de Crăciun : "Priviți dincolo de lumini și decorațiuni și amintiți-vă de cei nevoiași"

„În această noapte a iubirii, să avem o singură teamă: aceea de a nu ofensa iubirea lui Dumnezeu, de a nu-l răni disprețuindu-i pe cei săraci cu indiferența noastră. Să nu pierdem din vedere cerul; să ne îngrijim de Isus acum, mângâindu-l în cei nevoiași, pentru că în ei El se face cunoscut

Ce vreau să spun : de prea multă vreme, la orice nivel, de la fițele influensărizdelor ( prima foto e expusă de madam Guțilă-danajustlove-Budeanu ) la omul de rând de pe meta sau chiar prin mănăstiri, Crăciunul pare a fi ajuns  doar o ocazie pentru băgatul în mațe, cu mândrie și generos exhibat în social-media. 

Și chestia asta nu se întâmplă neapărat doar în România...






În timpul ăsta, credeți-mă, am constatat chiar ieri în București că sărăcia e crâncenă, când am văzut cu ochii mei în jurul bisericii oameni în vârstă care, din mândrie, nu cereau nimic dar acceptau orice fel de pomană. 





Cu o durere aproape fizică, mi-am adus aminte de Noica în timp ce mă îndepărtăm, trist...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu