luni, 20 decembrie 2021

Milionari din vremurile capitalismului cu față inumană : cârciumarul moșier Dinescu, colegul lui nea Nicu

Mosierul - carciumar - ex"poet" isi expune ideile oricui il invita, deci i-auzi-l la Insider Politic Prima TV ( de unde momentan suge cash  cu aceeasi emisiune pentru cocalari )  alaturi de un gogosar traseist de presa,  intitulat Zachmann



Sa debitezi asa ceva dupa 30 de ani timp in care ai pacalit pe toata lumea ...

  • Nea Nicu avea farmecul lui. El scria versuri. A fost coleg cu mine, a fost scriitor, scria poezii. 
  • Să fii cu Elena Ceauşescu, cu această ciumăfaie, care era rea şi proastă...se vedea pe ea ca avea o ură, era galbenă şi urâtă
  •  Pe 22 decembrie eu nu l-am văzut pe Ion Iliescu. (...) Cred că dacă nu apărea Iliescu, pe noi ne împuşcau 
  •  Eu nu am crezut vreodată că o să trăiesc în capitalism, am crezut că vine tovarăşul Iliescu şi face un comunism cu faţă umană dar a făcut un capitalism cu faţă inumană
N-am sa-mi pierd vremea cu acest golanas imbatranit in rele, marele dizident al lui pește-Stork-ambasadorul Olandei, care a fost urcat pe tanc fiindca distanta era prea mare intre vila de langa Televiziune unde traia bine merci alaturi de Mașa, deh, dizident cu voie de la stapanire ( detalii en-gros aici  , unde veti intelege multe chestii ascunse ). Dupa care a pupat in cur pentru diverse bacsisuri serioase pe toata lumea dispusa sa-i arunce oase grase de ros.
Ideea ramane una singura : iata ca poti sa prostesti pe toata lumea, tot timpul si idiotii sa-ti inghita aberatiile 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu