duminică, 1 martie 2020

Un Mărțișor pentru PSD : Cazul Pintea Sorina - arestată 30 de zile - explicat demult de...Băsescu "Pesediștii se vând între ei"

”Astfel, din comunicarea purtată (…..) în biroul SORINEI PINTEA de aceasta și de suspectul (…..), rezultă fără dubiu, faptul că SORINA PINTEA cunoștea foarte bine, (…..) nu doar că în punga neagră cu inscripția “(…..)” primită de la (…..) se aflau bani, ci și cuantumul exact al acestei sume. Totodată, în comunicare SORINA PINTEA spune clar că ea nu a fost de acord cu un procent de 3% din contract și recunoaște că a propus un procent de 7% din contract, procent care de altfel a și fost adus la cunoștință de intermediarul (…..) lui (…..) cu ocazia întalnirii din data de 26.02.2020 ce a avut loc între cei doi la sediul (…..), fapt ce demonstrează din nou de la cine a plecat cererea ce a condus la primirea acestor sume de bani necuvenite, și anume de la SORINA PINTEA. Inculpata SORINA PINTEA a exclamat chiar ”super tare” după ce a aflat că (…..) i-a trimis 120.000 de lei, respectiv “perfect”, după ce a aflat că (…..) a fost de acord cu remiterea procentului de 7% din contract. " 

Rezultatul ? După o ședință a instanței de circa două ore, Tribunalul Municipiului București a dispus arestarea preventivă a Sorinei Pintea pentru următoarele 30 de zile. 
"Supertare", nu-i asa ? Frumos Martisor pentru PSD-iste
Si acum sa il ascultam pe juniorul Pintea Ionut ( el insusi un gigelus cu o condamnare la activ,  care intre timp si-a sters postarea  de pe facebook dar...ghinion ). Omul povesteste niste chestii despre mafia locala , chestii de care nu poate fi strain P.L.M. aka Pop Liviu Mihai, senator  caruia afacerile ii merg din plin, deloc clar din ce bani.
Cine stie, poate aflam acum...




Dimineață am fost sunat de către senatorul PSD de Maramureș Liviu Marian Pop și m-a rugat să mă întâlnesc urgent cu cineva. Am coborât la mașină, m-am înregistrat deoarece nu știam cu cine mă întâlnesc și despre ce este vorba. (...) ...și mi-a spus că are niște informații care o pot ajuta pe mama : Știi că, de fapt, eu n-am mai spus despre ceilalți bani. L-am întrebat: Care ceilalți bani? Mi-a zis că a fost vorba de încă patru plăți, patru tranșe de bani pe care el le-a făcut către Liviu Marian Pop. O dată 40.000 de euro anul trecut și o dată câte 5.000 de euro tot către Liviu Marian Pop. Bani care am înțeles că trebuiau să ajungă la mama mea. Zice că el e denunțătorul (...)
Sa incheiem cu un citat din proaspata pensionara de la Rahova :  "...eu cred că suntem un popor de infractori"
Cam aceasta este povestea si, daca vreti o presupunere bazata pe vechea zicala de la Basescu citire "Pesediștii se vând între ei",   eu zic ca Pop Liviu Mihai a vandut pe tava toata povestea ca sa-si salveze propria-i piele.
Aflam curand, tineti aproape 😎😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu