marți, 31 martie 2020

În pat cu Denise Rifai


...și-a propus să intre în casele dumneavoastră cu Emisiunea Mea, cu Denumirea Aleasă de mine, cu Decorul Meu, în Platoul Meu și chiar și cu unii dintre Invitații mei. Nu zic nimic, judecați dvs!
Mai nou colaboratoarea  mai vechiului kolabo  al Secu, video-bloggerul Coroiu, crede că titlul emisiunii și tot restul sunt proprietatea Ei  ( fătuca scrie cu majuscula majestică atunci când se referă la propria-i persoană deci să o respectăm ).
Dar, dacă tot vrea să o "judec", am o veste bună pentru ea : daca are trademark înregistrat la OSIM si plătit de Ea pe numele Ei, ( așa cum se pare de pe site ) poate să dea în judecată fostul loc de munca. Dacă nu, bine-pa.
Despre decor , platou și invitati, mai ușor însă, nu cred că e chiar atât de fraieră încât sa nu înțeleagă ce aberații scrie cu mânuța Ei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu