sâmbătă, 28 martie 2020

Papa Francisco Bergoglio, Urbi et orbi, imagini cat 1000 de cuvinte din Piata Sf Petru






Singur, în piața goală a Bisericii Sf. Petru, Papa Francisc s-a rugat, vineri, pentru întreaga lume împotriva pandemiei coonavirus
Papa a meditat asupra crizei cu care se confruntă lumea, reflectând la un pasaj din Evanghelia după Marcu (4:35-41) :
- Învățătorule, nu-ți pasă dacă pierim ? - i-au spus ucenicii lui Isus. - De ce vă e frică ? Nu aveți credință? - a răspuns fiul Domnului
”De ce sunteți fricoși? Încă nu aveți credință?” Doamne, în această seară, cuvântul tău pe toți ne afectează și ne privește. În această lume, pe care Tu o iubești mai mult decât noi, am mers înainte cu cea mai mare vitează, simțindu-ne tari și în stare de orice. Lacomi după câștig, ne-am lăsat absorbiți de lucruri și distrați de grabă. Nu ne-am oprit în fața rechemărilor tale, nu ne-am deșteptat în fața războaielor și a injustițiilor planetare, nu am ascultat strigătul celor săraci și al planetei noastre, grav bolnavă. Am mers mai departe nepăsători, crezând că rămânem sănătoși într-o lume bolnavă. Acum, în timp ce suntem în mijlocul mării agitate, te implorăm: ”Trezește-te, Doamne!”









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu