miercuri, 18 martie 2020

Cred într-Unul Dumnezeu...chiar și în vremurile Covid-19

Duminică, la Constanța, ÎPS Teodosie a împărtășit peste 100 de femei și bărbați, copii și bătrâni, cu aceeași lingurință. Saliva este un mod certificat științific de transmitere a coronavirusului. (  sursa )




Da, cred intr-Unul Dumnezeu, in forumul meu interior, fara sa merg prea des pe la biserica Lui, fara sa fac multe, multe altele. Dar chiar cred.
Am deschis intotdeauna usa slujitorilor bisericii, absolut la toate ocaziile, de sarbatorile crestine atunci cand m-au gasit acasa, dar de aceasta data nu pot sa o fac, nu am cum, n u   p o t , decizia am luat-o cu mult inainte sa citesc articolul asta pe care, ca un Toma Necredinciosul, nu am putut sa il cred pana nu am vazut clipul.
Imi pare rau sfintiile voastre, asta deja nu mai e noaptea mintii, asta se numeste crima cu premeditare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu