marți, 31 martie 2020

Coroiu stie : coronavirusul e teroristul din decembrie '89





  • În momentul în care virusul este în palmă, în aer, pe covor, este teroristul din Decembrie 1989, se ajunge la o paralizare. 
  • Și teroristul din decembrie 1989 ne ținea în case ca și acuma. Era un super om cum e și super virusul. 
Ok, si acum sa vedem ce au in cap fanii comentaci ai maistrului academiciano-gagestean Coroiu ( cu copy-paste si fara sa modific o litera )


  •  ...acest iohanis e un criminal si in tradator ! 
  •  Liderii politici sunt slugi ai masoneriei, faptul că bagă spaimă în oameni este un plan bine pus la punct de oculta mondială! 
  •  NU MI-E FRICA DE VIRUS SI IZOLARE OBLIGATORIE, MI-E FRICA DE VACCINURILE OBLIGATORII. SPER SA NU LE VINA IDEEA ASTA. 
  •  eu stiu asa: zinc, seleniu, ulei de peste pentru vitamina D, varza murata si ceai de ciuperca reishi. noaptea sting telefonul si wifi. nu am vecini cu wifi. si fara frica. ziua ies la soare si fac miscare. nu maninc cacaturi fabricate, iau numai legume crude si fac singur mincarea. daca asta nu ajuta si ma inbolnavesc, planeta asta chiar nu mai sustine viata omului. 
  •  Eu vreau sa ma infectez voluntar cu virus asta de kkt. Intru la terapie intensiva? NU. imi curg mucii si stranut. vaii ce horror bine ca am inchis orasele.
Si punct. Cine poate comenta un batranel tembel ? Altii si mai nebuni decat el, fireste.😎

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu