sâmbătă, 21 ianuarie 2023

Mihai Mironică & Ioana Cosma - șomeri ?

  • “Am fost informați că din data de 5 februarie 2023 emisiunea „Ora exactă în sport” se închide. 7 persoane au primit preaviz. Ioana Cosma, Mihăiță Mironică, Dan Ionescu, Alin Floroiu, Florin Culiță, Robert Zamfirescu și eu am fost dați afară. Solidar cu noi, Ionuț Coandă și-a dat demisia. (...) Nu știm motivul. Eu țin să vă mulțumesc pentru că am colaborat excelent.” - Leo Badea, producătorul emisiunii.
  •  "Pe baza analizelor de performanță, facem ajustări grilei de programe, ceea ce poate implica și reorganizarea unor echipe"- comunicat PRO TV 
"Ora exactă în Sport" se difuza zilnic, pe parcursul a trei ore, în intervalul 09:30 – 12:30. Ioanei Cosma - 48 de ani și lui Mihai Mironică - 49 li s-au propus alte posturi, dar Cosma deja a refuzat.
Nefiind vreodată un fan al talk-showurilor în care unii vor să-mi explice ceea ce am văzut live pe alte canale, nu cred că e vreo pierdere majoră pentru mass-media sportivă și nici nu mi-aș face griji pentru cei doi, DigiSport abia așteaptă noi "valori" 😎( sursa )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu