marți, 31 ianuarie 2023

Banciu + Ioana Cosma = 💏

Ioana Cosma nu vine sigur și puține șanse să vină Mironică întrucât conducerea de sport de aici nu mai e cea de la Pro TV. Dacă mă întrebați pe mine, nu îi înghite nimeni aici. Ioana Cosma nu cred că va mai continua pe televiziune de sport. Nu văd de ce ar mai continua în sport, ea nu era necesară. Era doar o prezență, nu era pricepută la sport mai mult decât în alt domeniu. - Banciu 1 cand se zvonise ca Ioana Cosma vine la Prima 

Dar între timp, ce să vezi, au devenit colegi,  deci șefii lui de la Prima sunt de vină ?!

Oamenii care fac lucrurile astea nu se pricep și atunci sigur că pot să cheme pe oricine, la trust sunt niște greșeli. Nici nu mă încântă, nici nu mă deranjează, eu doar mi-am spus părerea. Sunt un om liber și când îmi exprim o părere spun ce cred, doar eu și Mircea Dinescu, noi doi suntem, în rest ceilalți toți… ” - Banciu 2 după ce a aflat ca va fi coleg cu Cosma

Mi-e greu să-mi imaginez  cum se vor pupa pe coridoarele Prima Sport dar vom vedea,  momentan Cosma se plimbă pe afară...😂


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu