vineri, 2 septembrie 2022

Anti neo-marxistul nesupus civic Florin Călinescu face zacuscă, crede că ardeiul gras e cancer și recomandă Vechiul Testament

Adus nou pe sticlă de col (R) Tuciurescu  ( reîntors labe unu de la nunta pomana de AUR  ), Floriiiiiin Călinescu, ceva mai dolofan dar nesupus civic si foarte hotărât in lupta lui anti-neomarxistă a explicat savant : 
  • Vechiul Testament, pentru orice neomarxist și orice progresist, îl recomand, dar ei am auzit că nu jură cu mâna pe Biblie. Pe cartea de telefon, pe ce pun ei ? Dacă tu vrei să fii ministru în țara asta și nu pui mâna pe Biblie, ai o problemă cu mine, cu istoria ta, cu părinții tăi…” 
  •  „Noi cumpărăm cancer, dacă neormaxiștii stabilesc asta, eu te anunț că și găina de la magazin, și ardeiul gras sunt cancer. (...) Dacă tu ai dreptul, neomarxist, la părerea ta, am și eu dreptul la părerea mea și la apărarea mea” 
  •  „Singura concesie pe care o fac în zilele astea este în domeniul erotic. Eu m-am dus direct la capătul celor 27 de orientări sexuale și am descoperit ceva foarte intim, trăiesc cu o țeavă de eșapament” 
Ok, toate bune, sunt foarte convins ca moși-strămoșii lui Calinescu citeau din scoarță-n scoarță Vechiul Testament dar am dreptul la părerea mea si anume clownul tot clown rămâne , in plus o întrebare  : țeava aia de eșapament e conformă dimensiunilor recomandate de ex-colegul Buhnici ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu