luni, 19 septembrie 2022

Ilie Năstase ii face plângere penală lui Mugur Isărescu ?

"Îmi era dor de un turneu de tenis, dar locaţia nu este potrivită. Trebuia să fie la BNR, aş fi dorit la BNR, unde s-a scris istorie de 100 de ani şi vreau să îl atenţionez în acest fel pe tovarăşul guvernator al BNR, că în loc să pună semnătura pe o sticlă de vin toţi guvernatorii o pun pe o bancnotă. Şi vreau să îl atenţionez că îi fac plângere penală că nu lasă sportul să se dezvolte în România, tenisul. De mâine îi fac plângere penală. Terenul nu este al lui, este al românilor, eu m-am născut acolo, nu este terenul lui proprietate privată"

Eu chiar ma simt bine citind ca terenul din Parcul cu platani e si al meu, dar am vești proaste pentru tovarășul gheneral Nasty, nu neapărat aceea ca doar in mintea lui poate exista fapta menționată dar in codul penal nu , ci următoarele

  • Terenul din str. Dr. Staicovici nr. 42-48 este proprietatea BNR din anul 1946, fiind dobândit printr-un act de vânzare-cumpărare de la Societatea de Dare la Semn Bucureşti. 
  • Arena Centrală de tenis, împreună cu alte construcţii amenajate pe terenul BNR, a fost preluată în proprietate de către BNR, cu plată, în anul 1991, de la Ministerul Tineretului şi Sportului.

Good night and good bye Nasty...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu