joi, 8 septembrie 2022

Gabriela Pandele-Firea vrea în Bd.Regina Elisabeta 47 nu in Bd. Geniului 1-3

  • Dacă sunt sănătoasă şi în formă fizică maximă, cu energie şi putere de muncă, pentru că şi aceasta este o problemă, aşa cum ştiţi, la primărie m-am îmbolnăvit foarte grav în ultimul an şi nu a fost deloc simplu pentru mine, deci dacă sunt în forma de azi, să spunem (..) mi-aş dori să candidez din nou şi să îmi continui proiectele...” 
  • "Vă spun sincer, chiar sunt deranjată când citesc anumite informaţii că eu mi-aş dori. Nu, nu îmi doresc să candidez la alegerile prezidenţiale, eu mi-aş dori să candidez la alegerile de la Primăria Capitalei, dar înţeleg că sunt anumite jocuri care se fac, întotdeauna trebuie să fie conflicte. 
  • "Dacă, totuşi, partidul pe care îl reprezint va găsi un alt candidat, eu mă voi supune deciziei partidului şi, fiind un om de echipă, mă voi duce acolo unde echipa mea politică mă va trimite la muncă”
Pandele Firea a ieșit rapid cu o replică pentru Ciolacu care fusese cam evaziv în privința candidatului PSD pentru Președinție. 
Eu vad "problema" mult mai simplu acum : PSD are o foarte mare șansă sa dea viitorul locatar de la Cotroceni, chiar dacă e prea devreme și se vor mai întâmpla destule. Doar două condiții ar avea : 
  1. sa găsească un candidat care să nu poată fi asociat cu prăpădurile anti-democratice comise în trecutul recent ( 2014 -...)
  2. AUR să ajungă în turul doi, caz în care se va repeta vechiul scenariu Iliescu - Vadim.
Cât despre Firea, să nu vă mire ca-și va promova pe undeva pe aproape  noua pupincuristă de serviciu Dănuța Justlove
Răbdare si tutun, multe surprize vor mai apărea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu