joi, 17 martie 2022

„Prietenii lui Ovidiu” par nițeluș ramoliți : Romică Pașcu visează la genți Samsonite pline cu dolari

Câștigam 15.000-30.000 de lei pe lună! Aveam o vilă în spate la teatru. Dar și-o geantă Samsonite plin de dolari, mărci, ruble, de pe unde am fost... Am plecat. Am oprit în pădurea Bogata că-i venise rău soției. Și-atunci i-am zis: „Dar unde-i «Samsonite-ul»?". „Vai, l-am lăsat în hol...". Nu m-am întors după el! Cred că erau 200.000 de dolari în total"
Nea Romică Pașcu, fost conducător la Bistrița, Baia Mare, FC Bihor, FCM Brașov, Astra , Petrolul & fost  nume greu al vechii Cooperative din vremea lui Mitică de la Ligă, a ajuns la 76 de ani și visează live cu nea Ovidiu cum la 37 era colonel de Securitate și manevra tone de bani. 
În fond de ce nu, gura lumii-i slobodă să mestece orice și cea a jurnaliștilor sa înghită în sec orice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu