miercuri, 23 martie 2022

Anunț șoc : Ashley Barty se retrage din tenis la doar 25 de ani ! Reacția Simonei Halep

"Cred că este momentul perfect să le comunic tuturor că mă retrag din tenis. E prima oară când rostesc cu gura deschisă aceste cuvinte, de când am luat decizia. Dar sunt fericită și pregătită. Sunt sigură că e momentul perfect pentru mine, ca persoană, simt asta din adâncul inimii"





Reacția Simonei  ( si a  întregii lumi a tenisului )  a venit imediat
Ash, ce pot să spun, știi că am lacrimi, nu? Prieteno, îmi va fi dor de tine în turnee. Erai diferită și specială și am împărtășit câteva momente uimitoare. Ce urmează pentru tine ? Campioana de Grand Slam la golf?! Fii fericita și bucură-te de viața la maximum xo Simo
Recunosc ca am rămas  total blocat câteva momente citind știrea, dar in fond este alegerea ei, sa te retragi la doar 25 de ani din poziția  #1 e chiar ceva care ar pune pe gânduri pe oricine ,  am reflectat si sincer o aprob total.
Are doar 25, a câștigat cam tot ce a vrut in tenis, merge mai departe, își urmează visele si ii lasa pe alții ( altele ) sa producă crize psiho de isterie pe terenuri la 20-si sau  sa joace pana la 40 doar ca sa se faca de ras pentru bani. 
Bafta in viața,  Ash !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu