luni, 28 martie 2022

Oscar 2002 a continuat tradiția ultimilor ani : premiile au ajuns glume "corecte politic"

 



Dupa ce am văzut din start chestia de mai sus, nu prea mi-a mai pasat cui are chef sa dea Academia premiile, mi s-a părut ( si finalul mi-a dat dreptate ) simplu : totul e sa fii de o culoare, etnicitate, sexualitate diferită sau sa posezi un handicap ( surzenia de exemplu )  si ai prima șansă la o statuie.


E de mirare cum a reușit Jane Campion să primească totuși un Oscar pentru cea mai buna regie cu TPOTD in mareea de premii-glume  ( Hollywoodul ignorându-l pe Cumberbatch & restul de 12 nominalizări ale filmului ) acordând marele premiu unui film cu/despre surdo-muți,  de fapt un re-make după un film franțuzesc mai vechi.
In condițiile la care s-a ajuns, habar nu am cine mai da doi bani pe un Oscar.
Pentru extrem de puținii curioși, lista completă ( pe care mi-ar fi rușine sa o public ) căutați-o online

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu