marți, 22 martie 2022

Madam Băluță Diana, selecționera de la Budapesta

 



Deoarece Edi i-a sărit bărbățelul din schema jocurilor de pregătire cu Grecia ( București, 25 martie) și Israel (Netanya, 29 martie), jumătatea lui mai mahalagioaică ( din foto ) a sărit sa reia cu capul din plonjon pe Facebook .
Ce a uitat sa scrie madama experta in fotbal, a declarat chiar capul famigliei, Alex , fotbalist in activitate la Akademia Puskas din Budapesta
”Am primit un cartonaș roșu care s-a tradus prin patru etape de suspendare. A fost o pauză care m-a cam scos din ritm. Într-un fel, mi-am făcut-o cu mâna mea și uneori mai și plătești. Am trecut și prin Covid. Din aceste motive, mă așteptam pe undeva să nu fiu păstrat în lot pentru aceste amicale. Dar părerea de rău rămâne. Muncesc mai departe, să fiu apt pentru partidele oficiale din iunie, când începe Liga Națiunilor” - ( sursa )
Apropo, n-am auzit ca prin vreo tară civilizata sa sara nevestele la deciziile selecționerilor dar na, vorbim de Oltenia, de România...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu