sâmbătă, 26 martie 2022

După 0 - 1 cu Grecia Edi Iordănescu a văzut realitatea momentului

  • Din păcate asta este realitatea momentului. Eu acum am venit, am avut patru zile cu echipa. Din păcate, nu pot fabrica jucători. Asta este realitatea, nu îi pot scoate din joben. În momentul de faţă ăştia sunt, mulţi sunt tineri. 
  • Echipa naţională nu este funcțională pentru că dacă era, eram la turneele finale. Sunt lucruri bune de care ne putem lega din trecut, însă sunt altele multe care trebuie puse la punct Am ştiut că echipa naţională nu este la nivelul pe care noi toţi îl aşteptăm.
  • Am încredere că putem să performăm, că putem să ducem echipa la un turneu final. Dar cu siguranţă pregătiţi-vă să mai suferim, pentru că vor mai fi momente grele, sunt pregătit pentru asta şi sunt pregătit să le duc
Bănuiam toate astea si scrisesem ca fondul fiind același, nu se pot face minuni peste noapte. In fond  cand joci împotriva unui Tsimikas adus de Klopp la Liverpool pentru "doar" 13 milioane, te cam aștepți la asa ceva.
Acum rămâne de văzut ce-si-cat a înțeles Edi ( mai ales din prima repriza ) in care a jucat cu 

1. Florin Niţă - 2. Andrei Raţiu, 6. Vlad Chiricheş (căpitan), 17. Adrian Rus (4. Radu Drăguşin, 88), 22. Mario Camora (3. Alin Toşca, 75) - 18. Răzvan Marin, 23. Mihai Bordeianu (13. Valentin Mihăilă, 75) - 10. Alexandru Maxim (11. Andrei Ivan, 62), 8. Alexandru Cicâldău, 20. Alexandru Mitriţă (21. Octavian Popescu, 62) - 9. George Puşcaş (19. Florin Tănase, 62).

Eu doar mi-am permis sa subliniez jucătorii pentru care nu vad niciun fel de viitor din diverse motive ( vârstă sau valoare ). Ori când intri in teren cu șase mâini moarte din 11, e greu, dar hai sa vedem si Marti cu Israelul...

P.S.

Inutil sa mai comentez despre gibonii-fani CSA Steaua care l-au fluierat pe Tavi Popescu la debut doar fiindcă aparține FCSB.  Atât ii duce creierul de primate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu