joi, 1 iulie 2021

Tiriac, Serena, Simona, Olimpiada şi alte poveşti...

  • "Serena s-a simţit foarte insultată când am spus că e timpul să se retragă din activitate. Serena s-a schimbat mult din toate punctele de vedere. (...) Şi vine un moment în care te prinde vârsta din urmă oricât n-ai vrea. Şi atunci trebuie să ai puţină decenţă, să vezi un pic lumea din jur şi să vezi despre ce e vorba" 
  • Eu cred că Simona Halep nu s-a accidentat acum. Eu cred că Simona Halep nu s-a legat bine după accidentările pe care le-a avut  în trecut. Eu îmi doresc foarte mult ca această sportivă de excepţie să mai stea doi trei ani... şi ea poate. Dar eu cred că Simona ca să mai joace trebuie să stea şase luni şi să se refacă fizic total. Şase luni, şapte luni, opt luni, cât este nevoie.(...) Îi recomand Simonei să fie sigură că corpul ei rezistă la treaba pe care vrea să o facă. Fără acest lucru se rupe din ce în ce mai rău
  • "Întrebarea este ce fel de Olimpiadă o să fie. Pentru că, şi o spun cu tot respectul, dacă eu eram domnul Bach, pierdeam ăia 6 miliarde şi nu făceam Olimpiada anul ăsta. Atât te drastice sunt restricţiile acolo. (...) Asta este situaţia de azi, trebuie să învăţăm să trăim cu treaba asta. Cine crede că s-a terminat cu pandemia se înşală, cine crede că într-un an sau doi ne revenim economic este inconştient. Chestia asta va dura cinci-şase-şapte ani. Şi lumea s-a schimbat."

Cand nu scapa caii prin miriste, nu se amesteca in ciorbele altora si vorbeste doar despre ce se pricepe,  Tiriac Ion este o voce autorizata.

Da, chiar daca ei ii place sau nu, Serena a ajuns la o varsta, Simona si-a cam batut joc de fizicul propriu cu joaca asta de-a ba revin - ba nu  ( aici preparatorul fizic si antrenorul au ceva de explicat ) si intr-adevar si pe mine ma mira teribil  treaba cu JO de la Tokyo mai ales ca incep sa se vada prin spitale urmarile multimilor adunate de pe stadioanele UEFA 2020. Totusi, din gura e usor sa pierzi miliardele alea de care vorbeste Tiriac.

Rabdarea ar fi fost cuvantul magic dar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu