marți, 27 iulie 2021

David Popovici, la numai 2 sutimi de secunda de o medalie la doar 16 ani...

Scopul meu iniţial nu a fost să iau medalie, a fost câştig cât de multă experienţă se poate, să le pot arăta tuturor la ce nivel pot să aduc crawl-ul. Eu nu consider că am pierdut medalia, consider că am câştigat locul 4. Mi-am ros unghiile aseară, mi le rod de când sunt mic. Poate dacă lăsam o unghie, ajungeam locul 3. 😃

 

Doua sutimi, numai doua i-au lipsit...
Dar la 16 ani, cu o  intreaga cariera in fata,  noul mare talent va trece rapid peste dezamagirea de azi dimineata, multe Olimpiade ii stau inainte, in fond Paris 2024 e dupa colt, nu ? Succes in continuare si hai, rapid la studii la un colegiu din USA unde va fi primit cu bratele deschise  😏

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu