marți, 20 iulie 2021

Iubirea sinceră dintre penalii Piedone şi Rădoi: „ - După ce o să învii, îmi dai şi mie o jumate de staţie la Izvor? -O juma de staţie întreagă îţi dau!”

  • Piedone : După ce o să învii, îmi dai o jumate de staţie la Izvor şi mie? 
  • Ion Rădoi : O juma de staţie întreagă îţi dau! 
  • Piedone : Hai, te iubesc, stai liniştit! Deci, fratele meu şi ai văzut că, mă tu ai văzut reacţia mea şi a lui Negoiţă, da? Noi vorbim de cerebral, nu vorbim de …. 
  • Ion Rădoi: Nu mă interesează mă că lasă că vorbesc după telefonul lui nevastă-mea şi bine că e şi al tău ascultat, nu contează! Băi, tu cu ăsta aveţi (limbaj trivial)! Sunteţi bărbaţi!

Restul împărțelii dintre cei doi mafioți este descris de stenogramele  DNA și poate fi citit aici

În rest n-ar fi multe de zis : cine se aseamănă , va împărți aceeași celulă de la Rahova dar, cu ajutorul Justiției Române PSD-izate aproape total va mai dura destul,  așa că rămân la o  idee mai veche : pentru ăștia doar glonțul e sfânt.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu