duminică, 25 iulie 2021

Ana Maria, femeia care la 37 de ani a adus un argint puțin amar dar cât un aur la JO #Tokyo2020...merge mai departe

 Da, o imagine face cat 1000 de cuvinte...


"Sper ca de data asta să fie suficient şi să nu se mai spună Brânză a pierdut aurul. Sper ca medalia asta să cântărească suficient, cât să asigure un buget de bun simţ pentru scrima românească" - Ana Maria Popescu

"Da' de ce din păcate? Oameni buni, am fost în finala olimpică! Am 37 de ani. Mă dor toate, credeţi-mă pe cuvânt, m-am chinuit. E cea mai chinuită şi cea mai muncită medalie. Şi e maximum din ce puteam să fac, la ce pregătire am avut, la ce chin şi la cât contează sportul în România, trebuie s-o spunem şi pe asta. A fost minunat ceea ce am reuşit să fac astăzi."

Da, oameni buni,  Ana Maria , o femeie la 37 de ani, frumoasa, cu ridurile si cearcanele care marcheaza oboseala  anilor de munca, al carui zambet  e mascat de pandemie dar cu un suflet care, totusi, plange fiindca undeva adanc stie ca a fost la o singura tusa de aur...

Tot respectul pentru cariera Anei Maria ( Branza )  Popescu !





In plus, ce sa vezi, nici nu se gandeste la retragere... 😂


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu