luni, 11 mai 2020

Un alt deșeu al PSD : despre "etica" lui Herjeu Radu, un membru CNA la iUmor



Aducându-vă aminte că fără Ponta Viorel Victor, băiatul ăsta ar fi murit de foame, ( la ora numirii omul fiind șomer, dat afară de peste tot de pe unde a citit prompterele )  dar Ponta, din milă, l-a trimis într-o sinecură bănoasă la CNA ca acolo să apere interesele PSD prin Ghiță TV & Latrina 3.
Iată câteva mostre de "glume":


  • Nu știu să fac mișto, nu mă pricep nici când am în față subiecte atât de ofertante precum cele din fața mea. 
  • Nu pot să fac din rahat bici și să să plesnească, cam cum încearcă Mihai să facă în toate relațiile lui și apoi vine la televizor să anunțe tot poporul. 
  • M-am uitat la emisiune de câteva ori, obligație de serviciu, adică primesc salariu pentru asta. Salariul merge la psiholog apoi. 
  • Îmi pare rău că nu sunt prieten cu Cheloo, probabil mi-ar fi dat ceva să fiu mai zen. Am propus până acum amendarea emisiunii cu 95.000 de lei și pentru că propunerile sunt acceptate la CNA, nu ca ale lui Mihai aici. 
  • V-am ușurat de 20.000 de euro și dacă voi credeți că îmi face plăcere aveți perfectă dreptate. Cred că e și cam puțin, dar nu sunt singur la CNA. 
  • Ați avea mult mai mult succes la ora două noapte, pe un alt fus orar și eventual într-o țară în care nu a ajuns televiziunea. 
  •  Nu pot decide cine prezintă emisiunea, dar decid cine plătește.
Despre etica și/sau deontologia profesională a unui gunoi cred că n-are niciun sens să mai adaug ceva, când te cheama stăpânul Voiculescu la emisiune, execuți...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu