luni, 4 mai 2020

Cozmin Gușă - definiția habarnistului ca patron de presă





  •  Acum sunt doar acționar. Patron eram când coordonam editorial. Sunt acționar și în continuare și nu mă mai implic deloc în activitatea editorială. 
  • Pe structura de la Realitatea Plus, eu și Maricel Păcuraru avem 49,5% fiecare, iar Alexandra Păcuraru are 1%. Eu am decis ca, din decembrie 2019, să nu mă mai ocup de Realitatea din punct de vedere editorial, după opt ani de zile. Din acel moment, s-a ocupat partenerul meu, Maricel Păcuraru." 
  •  În acest fel, se poate înțelege că nici Miron Mitrea, nici Anca Alexandrescu, nici Oreste nu au fost opțiunile mele, ci ale partenerului meu, care a preluat managementul editorial...


  • Declarația asta sinceră, dar cu atât mai mult idiotică,   este  doar pentru cine nu înțelesese demult ce au insemnat posturile tv pentru un Voiculescu, Ghiță, Gușă, etc : vehicule unde au dictat salariaților "jurnalisti" , și ăia, docili, au executat orice comandă politica aveau stăpânii.
    Dar dacă un Voiculescu sau Ghiță au avut oareșcare succes ( desigur cu riscurile măsurabile în ani de pușcărie sau mandate de arestare ) , Gușă a fost și a rămas doar un pion păcălici al PSD.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu