miercuri, 27 mai 2020

Coaliția retardaților și imaginația conspirațiilor ei despre #coronavirus : azi, șpaga de 1000 euro

"M-a sunat cineva de la spital să îmi spună că îmi oferă 1000 euro dacă sunt de acord ca pe certificatul de deces să fie trecut că murit de COVID-19" ( stire )



Am zambit cu indulgenta citind tampenia respectiva dar, cand am vazut ca Digi 24 o ia in serios si chiar o dezbate, am ras in hohote.
Unde , ma intelighentilor, 1000 de euro spaga viceversa, de la doctor pentru ruda mortului ?!? 😂
Fratilor pe ce planeta traiti ? In Romania pentru 50, hai 100 de euro, oricare ruda va accepta ca pe "ceferticat" sa fie trecuta chiar si ciuma bubonica la cauza decesului.
Dar e doar o alt dovada pentru ceea ce scriam ieri, Digi 24 a ajuns rapid pe urmele Latrinei 3 si Ghita TV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu