luni, 25 mai 2020

Câțiva fani ai lui Bill Gates - un selfie de SARS-CoV-2 în teneși chinezești plus un nou puci descoperit de Pandele-Firea & Latrina 3


Te uiti  la gasca asta de pampalai penali in tenesi si, cand realizezi ca de fapt nu sunt impaiati, te apuca rasu'- plansu' gandindu-te cum ar fi fost sa conduca astia Romania prin criza SARS-CoV-2,  indivizi care afirma senini cum ca prin termoscanare se fura datele personale.
( Scurta paranteza, sa nu va mire daca avocata boborului PSD - Latrina3 - ALDE , tovarasica Weber Renate  nu va depune urgent o plangere )
In timpul asta Pandele-Firea si scula PSD mass-media Latrina 3 au descoperit alt puci, sigur ca nu da vreun nume dar na, a mintit ea vreodata boborul ?...


Am auzit si eu tot felul de lucruri si stiu ca sunt anumite persoane care si-ar dori ca in PSD sa nu fie liniste. (…) Am mai primit niste telefoane, nu va dau nume ca sa nu contribui la o stare tensionata in partid. Am declinat orice propunere, orice oferta, sunt o persoana verticala. Mi-am declarat sustinerea pentrru aceasta forma de conducere, poate data viitoare, peste 5 ani, peste 10 ani

De fapt, asta se traduce : hai ca sunt dispusa sa preiau PSD, visul de aur al lui Voiculescu
Unde o fi Veoreca , probabil ca rade cu lacrimi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu