vineri, 16 iunie 2023

Premierul Marcel Ciolacu a anunțat mobilizarea generală


 

„Primul și cel mai concret rezultat al unei guvernări bune este ca inflația să scadă, oamenii să simtă asta în prețurile unor produse de bază. Asta vrem să facem imediat și să acționăm încă de săptămâna viitoare. Alături de acest demers, avem alte măsuri țintite pentru a susține agricultura, construcțiile și energia. Din punctul meu de vedere, sunt domeniile care fac diferența pentru oameni(...) În acest moment, la Guvernul României și la toate ministerele de linie am anunțat că intrăm într-un regim de mobilizare generală.

 

N-aș vrea să las nici un loc pentru interpretări, deci
  • Îmi place de Ciolacu & PSD ? Nu, dar nu toți sunt la fel într-un partid.
  • Am votat vreodată în ultimii 30 de ani cu PSD ? Nu , dar cu ce m-am ajutat prin asta ?
Dar nu sunt vreun fanatic care să urle nonstop despre unii și alții fără să vadă rezultatele, nici vreun tembel care sa prefere vreo șoșoacă, vreun siEmion , sică sau drulău sau care sa hămăie nonstop și să faca nimic palpabil.
Politica mea o face propriul buzunar, capisci ? 
În concluzie, aștept să le văd rezultatele și la toamnă mai vorbim...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu