luni, 26 iunie 2023

De ce pune Țiriac la bătaie 30-40 de milioane "nu de lei" ?

  • ”Zău că îmi sângerează inima când văd că suntem o agenție... de turism sau una de gunoi, ce suntem ?! Noi, sportul? Epoca noastră e de 10 ori mai bună decât cea a comunismului, a lui Ceaușescu. Dar sportul e într-o groapă
  • ”Eu nu mă mai ocup de sport, am terminat și cu tenisul. Mă ocup acum de treburile pe care trebuie să le montez pentru România. Imi trebuie turneul ATP de 500 de puncte în România, dar e foarte, foarte greu, aproape imposibil. Chit că pun 30-40 de milioane la bătaie. Și nu de lei! 
  • Trebuie să fac lucrurile de la Otopeni, academia de tenis, centralul de tenis, sala lui Nadia. I-am promis și trebuie să o fac. Piscina lui Potec, o voi face și pe ea. De asta mă ocup acum. 
  • Ministerul Tineretului și Sportului... eu aș fi desființat absolut tot înainte să desființez sportul”
Da, ar fi dispus ( a se citi "poate" "mai vede" "se mai gandeste" ) dar numai pentru propria afacere si desigur ca apoi sa ceara din nou sa i se puna gratis la picioare arena BNR fiindca nu exista alta locatie decat cea la care saliveaza de multe decenii. 
Restul sunt la nivel de promisiuni sau de gargara politico-patriotica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu