duminică, 20 iunie 2021

Simona Halep mai renunță la un turneu...

„Gamba mea nu este gata pentru competiție. Îmi pare rău și sunt tristă”

 

Dupa ce Simona postase in social media revenirea la antrenamente declarand ca se simte foarte bine ieri...

 

Desigur ca si in cazul Simonei sunt valabile obligatiile fata de sponsori care includ volens-nolens prezenta la turnee pentru expunerea in media. Nici in cazul ei, ca si al altor multi jucatori top-class, nu mai poate fi vorba de recunoastere, glorie sau bani pe care le-a obtinut demult.

Dar am un feeling ca fragilitatea ei fizica, demult cunoscuta, a fost mereu foarte rau managerizata si cum nu am idee de catre cine, nu am sa insist.

Nici macar nu stiu ce ar fi fost mai trist : sa fi participat la Wimbledon - unde a fost ultima campioana si va duce trofeul - din loja oficiala a ex-campionilor sau sa riste accidentari si mai grave jucand ( si logic pierzand devreme in turneu ) .

Dar sa dea Domnul sa ma insel eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu