duminică, 6 iunie 2021

Cui îi datorează Sorana Cîrstea sezonul excelent pe zgură ?

”Nu mă așteptam să încep zgura atât de bine, să câștig primul turneu jucat, să fac finală la al doilea turneu. Nu aș spune că zgura e suprafața mea preferată, dar sunt sănătoasă, mă bucur de ce mi se întâmplă, cred că joc la un nivel bun, unul dintre cele mai bune din cariera mea, sunt matură, și iau lucrurile zi cu zi acum. Cu siguranță că mă bucur mai mult de ce mi se întâmplă acum decât am făcut-o acum 12 ani. Asta cred că vine cu maturitatea”

 

Explicația habarniștilor din presa tabloidă de sport a fost imediat numele Țiriac , cu tot ceea ce înseamnă acesta, de la junele Ion Ion Jr. actuala relație a Soranei, la omniprezentul său tată, bătrânul vânător / haiduc rumân, dar aceasta este doar o mică și superficială parte a adevărului.

Cu o încredere în propriile forțe mult sporită după un 2021 foarte bun până acum, Sorana Cîrstea are azi de la ora 12 pe Lenglen examenul decisiv pentru intrarea în primele 16, confruntarea cu Tamara Zidansek. 

Eu, care am susținutt mereu că talentul Soranei a fost chiar mult peste cel al Simonei, dar Halep a ajuns în Top 10 printr-o voință și muncă net superioare,  îi voi ține pumnii live pe Eurosport.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu