Rabla pentru electrocasnice, ( partea cu vouchere de la stat pentru televizoare, laptopuri şi tablete ), s-a dovedit a fi un succes la capitolul înscriere dar nu şi la achiziţia propriu-zisă a produselor. AFM a anuntat până miercuri 16 iunie, se folosiseră 17.760 de vouchere dintre cele 34.158 emise pentru achiziţia de televizoare, 10.967 dintre cele 22.884 pentru laptopuri şi doar 6.176 dintre cele 16.316 emise pentru tablete. ( Voucherele mai sunt valabile pana pe 22 Iunie )
Explicatia e super-simpla : programul #rabla nu are nicio treaba cu consumatorul ci cu retailerii, ei fiind singurii avantajati si, de fiecare data inaintea desfasurarii programului, isi maresc preturile cu sumele respective.
Doar un exemplu cu consacratii eMag : o tableta simpla ( pe care, surpriza, chiar eu o posed, luata acum vreo doi ani si ceva, cu fix 550 lei tot de la ei ) acum este expusa in "rabla" la...949
Inutil sa mai spun ca la o suma de 950 se poate lua fara niciun voucher, o tableta cam de doua ori mai buna, la fel de inutil sa scriu ca doar fraierimea mai pune botul la smecheriile astea ieftine ale unora care-si zic pompos "comercianti online".
Dar desigur prostul nu e cel care cere...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu