duminică, 20 iunie 2021

Gigi Niuz by GSP : rasism & ortodoxie

Cel mai mult țin cu Rusia. Țin cu Rusia, cu Ucraina, cu Macedonia de Nord. Să fie ce o fi, dar eu țin cu ortodocșii. Cu ei mă împărtășesc, cu trupul și sângele lui Hristos, alături de ortodocși devenim mădularele lui Hristos. Grecia este la European? Cu ei țin și mai mult (...) În orice competiție, țin doar cu ortodocșii. Aseară, chiar am avut emoții pentru ruși. Aveau probleme în apărare. Nu mă interesează ce se întâmplă între Rusia și Ucraina. Pot să facă și război, eu țin cu ortodocșii. Ce treabă am eu, ca individ, cu Franța, Italia și Portugalia? GSP

E-n regulă, că Gigi e doar un clown simpatic dar nițeluș deranjat la mansardă  se știe demult. Că omul care se visează patron-antrenor e doar un samsar de jucători iarăși se știe. 

Întrebarea care se ridică e alta : de ce și cui ar mai trebui să îi pese ce emite zilnic Gigi ? Sigur, doar presei fără alte subiecte...


 

Și, apropo Tolontan, "nea Ovidiu" idolul tău a ajuns la acelasi nivel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu